Krátký popis kurzu 3ds Max Polygonální modelování

  • 20 hodin
  • 10 dní
  • Školení ve Vámi zvoleném termínu
  • Školení u Vás ve firmě nebo po Skype
  • Cena - od 6800 Kč za osobu

Objednat kurz!

Popis kurzu 3ds Max Polygonální modelování

Kurz 3DS Max Polygonální modelování je určen pokročilým uživatelům programu.

Před školením 3DS Max (Polygonální modelování) se předpokládají znalosti na úrovni kurzu 3DS Max základní.

3DS Max je nejpoužívanějším aplikačním programem společnosti Autodesk v oblasti 3D modelování a vizualizace.

Školení 3DS Max (Polygonální modelování) je vhodné pro architekty, designery, stavební inženýry, návrháře, tvůrce her, kteří chtějí prohloubit znalosti polygonální modelování objektů a postav počítačových her v 3DS Max.

Kurz 3DS Max (Polygonální modelování) je zaměřený na vytváření vysoce kvalitních 3D objektů pomocí technik poly modelování. Během školení 3DS Max (Polygonální modelování) se posluchačí seznámí:

  • s základy topologie modelů
  • s poly modelování
  • s vyhlazení mřížek
  • s modelování aut a postav (a jejich oděvů, doplňků)
  • s funkci Texture Baking

Školení 3DS Max (Polygonální modelování) je postavené tak, aby posluchači měli možnost prakticky nacvičit všechny tématy v 3DS Max.

Po absolvování kurzu 3DS Max (Polygonální modelování) posluchači budou efektivně modelovat a vizualizovat složité objekty pomocí polygonální způsobu v 3DS Max.

Lektor: Andrei Afanasev

 

Naše přednosti:

  • Individuální školení
  • Školení u Vás ve firmě
  • Školení probíhá ve vámi zvoleném termínu
  • Kurz optimalizován pro Vaše potřeby
  • Lektoři s dlouhodobými zkušenostmi a s akreditací
  • Poradenství na nejlepší svazek programů pro dosažení maximálního dojmu od školení
  • Po skončení školení obdržíte certifikát CGClass

Cena kurzu

Po Skype

Individuální školení
u Vás ve firmě

Firemní školení
u Vás ve firmě (cena za osobu)

7200 Kč

8500 Kč

2–10 osob — 7400 Kč
více než 10 osob — 6800 Kč

Náplň kurzu 3ds Max Polygonální modelování

Lekce

Základy polygonálního modelování v 3ds Max.
Úrovně sub-objectů: vrcholy, hrany, polygony a základní operace s nimi. Hlavní rozdíly mezi Editable Mesh a Editable Poly, kde jaké operace používají. Kdy zavírat stack, kdy použivat modifikátory. Základní polygonální operace: vytlačování, řezání, konverze, atd. Modelování jednoduchých polygonálních objektů: nábytek, technické objekty.

Lekce

Vyhlazování polygonálních mřížek v 3ds Max.
Pojem nízkopolygonální a vysokopoligonální modelování (Low-Poly a High-Poly modelování). Pododdělení povrchů: modifikátory MeshSmooth, TurboSmooth. Zvláštnosti přípravy vyhlazené modelů, vztah mezi ízkopolygonální a vysokopoligonální modely. Práce s Reference kopií a Cage-kontejnerem Editable Poly. Modelování jednoduchých vyhlazených modelů: čalouněný nábytek, objekty s hladkými obrysy.

Lekce

Polygonální modelování v 3ds Max v architektuře.
Polygonální operace a jejich použití: Connect, Bridge, Cap, Chamfer, Extrude, atd. Modelování objemného plánovacího řešení prostoru. Modelování prostoru podle plánu. Jak zajistit přesnost a snadnost v práci. Modelování prvky interiéru a nábytku.

Lekce

Modelování karoserie v 3ds Max.
Skupiny Vyhlazování: určení, princip činnosti, řízení. Vytvoření virtuálního studia. Pevný nebo virtuální model. Vysokopoligonální model. Zvláštnosti modelování kloubů, geometrické správných prvků. Nízkopolygonální modelování auta.

Lekce

Modelování postav.
Pojem topologie 3D modelu. Jaká je ideální topologie. Techniky a pravidla polygonální modelování. Technika pro symetrické modely .Topologie těla: svaly, sklady, klouby. Anatomické zvláštnosti. Klasické chyby v topologii a standardní řešení obtížných míst.

Lekce

Modelování hlavy postavy v 3ds Max.
Topologie hlavy: obecná idea modelování hlavy, hlavní problémy a jejich standardní řešení. Modelování tvaru od obecného ke konkrétnímu. Zvláštnosti modelování očí, nosu, rtů, uší.

Lekce

Modelování pomocí náčrtku.
Požadavky na náčrt pro modelování. Analýza tvaru a rozpočet modelu. Kontrola detailizace v mezích rozpočtu. Vytvoření nízkopolygonální verzi vysokopolygonálního modelu. Optimalizace topologie modelu.

Lekce

Modelování oblečení, vlasů, příslušenství.
Modelování vlasů, nehtů (drápů), očí, atd. Modelování oblečení, přiléhající k tělu postavy. Modelování volné oblečení. Modelování oblečení po střihu (modifikátor Cloth).

Lekce

Rozbalení modelu postavy.
Co je rozbalení postavy. Všeobecné informace o projekce textur. Standardní modifikátory projekce UVW Map a jejich použití v polygonálních modelech. Idea modifikátoru UnwrapUVW. Klasický přístup k rozbalení postav Pelt Mapping. Standardní problémy texturování postav a jejich řešení.

Lekce

Texture Baking. Normal Mapping.
Práce s texturami. Pojem pečení textur (Texture Baking) pro animace a počítačové hry. Normal mapping: způsob přenosu detailů v texturu. Jaký je rozdíl mezi Bump-mapping a Normal-mapping. Vytvoření textur.

Pro objednávku kurzu:

  • vyplňte formulař
  • zavolejte nám na číslo +420 773 696 752
  • napíšte nám na email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

CGClass navrhuje Vám firemní a individuální počítačové školení 3ds Max: Polygonální modelování.

Rádi vidíme Vás jako našeho posluchače kurzu 3ds Max: Polygonální modelování v Praze!